سامسونگ همچنان ششمین برند برتر دنیاست

سامسونگ بزرگ ترین شرکت کره ای فعال در میدون تکنولوژیه که زیرشاخهای زیادی داره و از لوازم خونگی گرفته تا شکلای جور واجور گوشی موبایل رو در گروه تولیدات خود داره. حالا شرکت اینتر برند که در مورد تدوین روش هدف دار واسه برنده ها و تحلیل عملکردشون فعالیت داره اعلام کرده که ارزش این شرکت به ۶۰ میلیارد دلار رسیده و جایگاه سال گذشته خود در جدول جهانی رو اثبات کرده.

در ادامه این مطلب توجه شما رو به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه جلب میکنیم.

شرکت سامسونگ با رسوندن ارزش برند خود به حدود ۶۰ میلیارد دلار تونست جایگاه خود رو به عنوان ششمین برند برتر جهان اثبات کنه. در لیست جدید بهترین برنده های جهان که به وسیله موسسه اینتربرند منتشر شده، سامسونگ مثل سال ۲۰۱۷ در جایگاه ششم قرار داره.

براساس این لیست ارزش برند سامسونگ حالا ۵۹.۹ میلیارد دلاره که ۶.۵ درصد افزایش رو در مقایسه با سال گذشته میلادی نشون میده.

سامسونگ میگه مهمترین عوامل موثر در موفقیتش واسه حفظ این جایگاه و افزایش ارزش برند این شرکت، عبارتند از:

  • معرفی همیشگی نوآوریایی که با محوریت آدم طراحی می شن، مانند گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹، ماشین لباسشویی کوییک درایو و تلویزیونای فوق بزرگ و قابل تنظیم وال (Wall)
  • حفظ پتانسیل رشد همیشگی براساس سرمایه گذاری روی فناوریای آینده مانند نسل پنجم اینترنت (۵G)، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT)
  • قرار گرفتن در مقام بهترین برند بازار نیمه هادیا و تقویت توان رقابتی برند شرکت در این بازار
  • هماهنگ سازی و به کار گیری راهبردی جدید واسه تقویت این برند و ارائه تجربه ای پیوسته از برند شرکت به کاربران

فناوریای نوآورانه و در عین حال با معنی واسه کاربران در کنار تقویت قدرت رقابتی برند، از جمله عوامل کلیدی موفقیت سامسونگ در آزمایشای امسال بودن. سامسونگ تلاش می کنه تا برداشت عمومی از برند خود رو به سمت برندی دارای احساس و آدم محور عوض کنه. این مسئله رو میشه در شکلای جور واجور فعالیتای بازاری سامسونگ مانند مراسم رونمایی از اجناس گلکسی این شرکت دید که در اون اهداف این برند و نوآوریای آدم محور اون به طور کامل مشخص بود.

بخش نیمه هادیای سامسونگ هم تونست امسال دوباره جایگاه خود رو به عنوان بهترین برند اثبات کرده و رشد زیادی داشته باشه. بخش موبایل این شرکت با معرفی کالاهایی مانند گلکسی S9 و گلکسی نوت ۹ در کنار ساعت هوشمند گلکسی، بازم به عرضه کالاهایی الهام گرفته از خواست مصرف کنندگان، ادامه داد.

لوازم خونگی سامسونگ در هر دو بخش یخچال و ماشینای لباسشویی تونست پیشتازی خود رو حفظ کرده و اجناس خود رو با فناوریایی بسیار موثر مانند کوییک درایو معرفی کنه. بخش صوتی و تصویری این شرکت هم با معرفی تلویزیونای QLED و وال خود تونست تجربه کاربران از تماشای تلویزیون رو از این رو به اون رو کنه.

وای هی لی، مدیر بخش لوازم الکترونیکی سامسونگ میگه:

«خیلی خوشحالیم که تلاشای همیشگی ما واسه معرفی نوآوریای با معنی هم جهت با کمک به بهتر کردن زندگی کاربران، حالا نتیجه داده. ما واسه تقویت هرچه بیشتر برند خود با دقیق شدن و فوکوس کردن روی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، به کمک به کاربران واسه انجام کارای ناممکن ادامه میدیم تا بتونیم تجربه ای جدید از دستگاه های وصل رو واسه کاربران خود جفت و جور کنیم».

رتبه بندی امسال موسسه اینتربرند از بهترین برنده های سال ۲۰۱۸ روز ۱۲ مهرماه اعلام شد و نشست بهترین برنده های جهان هم روز ۱۷ مهرماه در شهر نیویورک آمریکا برگزار می شه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *