۵ دلیل مهم شکست تبلیغات کلیکی گوگل را بشناسید

۵ دلیل مهم شکست تبلیغات کلیکی گوگل رو بشناسین

رامین محمودی

۱۷

۱

۱۳ ۰۰۰۳

اگه به دنبال گسترش کار و کاسبی خود به صورت آنلاین هستین، به احتمال زیاد درباره کمپین تبلیغات کلیکی گوگل تحقیقات زیادی انجام دادین. یه کمپین تبلیغات گوگل خوب می تونه مشتریان بسیاری رو به سمت شما روونه کنه و تجارت شما رو رشد دهد.

با این اوصاف، کار و کاسبیای زیادی وجود دارن که در کمپین تبلیغات کلیکی گوگل خود اشتباهات فاحشی رو انجام میدن که همین امر باعث می شه سود خیلی از هزینه کمپین PPC خود به دست نیارن.

البته من به اونا کمی حق میدم. اگه شمام فهمیده باشین تموم هزینه هایی که واسه کمپین تبلیغات کلیکی گوگل صرف کردین هیچ ارزشی نداشتن، شک نداشته باشینً نا امید میشین و دیگه در این بخش سرمایه گذاری نمی کنین.

سرمایه گذاری

اما باید یادتون باشه، برگشت سود حاصل از سرمایه (ROI) اونقدرا هم آسونه چون وقتی که در حال انتخاب کلمات کلیدی خود هستین، می تونین خیلی راحت از قصد و قصد کاربر باخبر شید.

بعضی از کسب وکارها هر ماه هزینه های خیلی زیادی رو صرفِ کمپین تبلیغات کلیکی گوگل خود می کنن، اما بازم نمی تونن سهم خوبی از بازار رو به دست بیارن. بروز این اتفاق دلایل بسیار ساده ای داره که خیلی راحت میشه از اونا جلوگیری کرد.

در این مقاله می خوام ۵ دلیل مهم شکست یه کمپین تبلیغات کلیکی گوگل رو براتون توضیح بدیم. اینطوری شما می تونین با رفع این اشتباهات، سهم واقعی خود از بازار رو به دست بیارین. پس همراه ما باشین تا با هم این اشتباهات رو مرور کنیم. مطمئن باشین پس از خوندن این مقاله، کمپین تبلیغات کلیکی گوگل تون رو با اطمینان بیشتری راه اندازی می کنین.

آماده اید؟!

از کلمات کلیدی عجیب و غریب استفاده می کنین

من از طرفداران پروپا قرص اصل پارتو (Pareto Principle) هستم. اصل پارتو میگه که ۸۰% از خروجی شما براساس ۲۰% ورودی تون تعیین می شه. این قانون ۸۰ به ۲۰ واسه تموم شکلای جور واجور بازاریابیای مهم صادقه و مطمئناً با تبلیغات کلیکی هم سازگاری داره.

این اصل در تبلیغات گوگل معنیش اینه که تعداد کمی از کلمات کلیدی تون منتهی به فروش بالا می شن. اینطوری، کلمات کلیدی که نتونن کاربر رو به مشتری تبدیل کنن و اندازه تبدیل و درآمدتون رو افزایش ندن، تنها بودجه تبلیغات کلیکی گوگل شما رو از بین می برن.

اطلاعات و داده های زیادی هست که از این ادعا پشتیبانی می کنه. مثلا سایت Disruptive Advertising طی تحقیقاتی روی ۲۰۰۰ کمپین تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز فهمید که تنها ۱۲% از کلمات کلیدی استفاده شده، مسئول فروش کلی حاصل از این کمپینا هستن. البته ماجرا به همین جا ختم نمی شه:

این تحقیق به این معنیه که ۸۸% از کلمات کلیدی استفاده شده در تبلیغات کلیکی گوگل، هیچ سودی بیاری ندارن و تنها ۶۱% از بودجه یه کمپین تبلیغاتی رو از بین می برن.

، حتماً از خودتون می پرسین این آمارها چی رو نشون میدن؟ این موضوع به این معناست که اگه حساب متوسطی در گوگل ادوردز دارین، باید بدونین بیشتر کلمات کلیدی تون در حال نابود کردن بودجه و امتیاز تبلیغ تون (Quality Score) هستن.

اما به چه دلیل اینجور اشتباهی اتفاق می افته؟

دلایل زیادی واسه بروز اینجور اشتباهی هست. اولین دلیل اینه که خیلی از کسب و کارا طمع می کنن و به امید پیشرفت کار و کاسبی خود تلاش می کنن به جز کلمات کلیدی اصلی شون، روی چند کلید واژه دیگه هم سرمایه گذاری می کنن.

با انجام اینجور کاری، مطمئناً تبلیغ تون کلیکای بیشتری دریافت می کنه. اما یادتون نره همین کار باعث می شه که تبلیغ شما واسه کلمات کلیدی نامرتبط نشون داده شه. همین نمایش واسه کلیدواژهای نامرتبط باعث به دست آوردن کلیکای نامعتبر می شه که نه فقط بودجه شما رو از بین می برن، بلکه وجود کلی تبلیغات کلیکی گوگل (که هدفگیری دقیق مشتریاس) رو زیر سوال می بره.

البته جای نگرانی وجود نداره. راه حل بسیار ساده س!. شما باید مواردی که باعث از بین رفتن بودجه تون می شه رو از تبلیغ خود خط بزنین:

راه حل

روی کلمات کلیدی Broad Match سرمایه گذاری نکنین

، همونطور که در مقاله تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز چیه توضیح دادم، گوگل معمولاً تنظیمات کلید واژه رو به صورت پیش فرض روی Broad Match قرار میده. همونطور که در اون مقاله توضیح دادم، گزینه Broad Match نمی تونه مشتریان خوبی رو براتون دست و پا کنه. هم اینکه، واسه اینکه محکم کاری کرده باشیم، سرمایه گذاری روی گزینه Phrase Match رو هم پیشنهاد نمی کنم.

۷ ویژگی که در رابط کاربری جدید گوگل ادوردز وجود دارن

در جدول زیر از گوگل می تونین دسته بندی کلید واژه Women’s Hats (کلاه زنونه) رو واسه جستجوهای Broad Match ،Phrase Match و Exact Match ببینین.

بر خلاف اینکه کلمات کلیدی Exact Match، پائین ترین اندازه نمایش رو دارن، اما بیشترین اندازه تبدیل کاربر به مشتری رو به شما میدن.

کلمات کلیدی اضافی و غیر لازم رو خط بزنین

واسه اینکه بتونین کلمات کلیدی که باعث از بین رفتن بودجه تون می شه رو خط بزنین، در اول باید وارد حساب گوگل ادوردز خود شید. بعد در حالیکه All Campaigns رو مشاهده می کنین، به تب کلمات کلیدی برید. در ادامه راه زیر رو که در تصویر مشخصه طی کنین:

Details >> Search Terms >> All

حال داده های مربوط به کلمات کلیدی خود رو به شکل یه فایل اکسل دریافت کنین. در قدم بعدی، یافته ها به دست اومده رو فیلتر کنین تا بتونین کلمات کلیدی که طی ۳ تا ۶ ماه گذشته هیچ اندازه تبدیلی نداشتن رو پیدا کنین. هم اینکه، شما می تونین تموم هزینه هایی که صرف این کلمات کلیدی بی حاصل کردین رو محاسبه کنین.

تلاش کنین واسه پیدا کردن کلمات کلیدی که اندازه تبدیل پایین تر از حد عادی داشتن، یه فیلتر بسازین. مثلا فیلتر انتخابی می تونه اندازه تبدیل کمتر از ۰٫۵ داشته باشه.

پس از انجام این مراحل، شما می تونین این کلمات کلیدی بی ارزش رو از حساب گوگل ادوردز خود خط بزنین. (همونطور که میدونید دسترسی گوگل ادوردز واسه ایران مسدوده. اگه واسه انجام تبلیغات گوگل از یه آژانس دیجیتال مارکتینگ کمک می گیرین، حتماً از اونا بخواین گزارش کاملی از فعالیتای تبلیغاتی شما ارائه بدن).

دیجیتال

نکته حرفه ای: با اینکه کلمات کلیدی مربوط به برندتون ممکنه اندازه تبدیل نزدیک به صفر داشته باشن، اما بهتره به کار گیری این کلمات کلیدی رو ادامه بدین. این کلمات کلیدی به افزایش نمره کیفیت تبلیغات کلیکی گوگل شما کمک می کنن. هم اینکه، احتمال کلیک کردن آدمایی که با برند شما آشنایی دارن به طور محسوسی زیاد می شه.

اینجا باید بدونین که طی این روند ممکنه بازدیدهای کمتری به دست بیارین و ترافیک خود رو از دست بدین. اما جای نگرانی وجود نداره چون ترافیک از دست رفته، ترافیک نامرتبطیه که کمکی به افزایش اندازه تبدیل تون نمی کنه.

پیشنهاد می کنم بودجه خود رو روی کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنین که در رابطه هستن و می تونن اندازه تبدیل کاربر به مشتری رو زیاد کنن (در قسمت بعدی درباره این موضوع توضیح میدیم).

واسه اینکه تصور بهتری از این موضوع داشته باشین به اطلاعات حساب ۹۰ روزه یکی از مشتریان Disruptive Advertising توجه کنین.

کل هزینه های صرف شده این حساب، طی سه ماهه گذشته حدود ۳۵۲،۰۰۰ دلار بوده. این مشتری تونسته واسه هر ۵۰۰ بازدید از تبلیغ خود، یه کلیک به دست آورد. همونطور که می بینیم این مشتری با ۸٫۴ میلیون بازدید، مطمئناً تونسته کلیکای بسیاری دریافت کنه.

دلار

با این حال مشکل این مشتری، این بود که اونا تونسته بودن تنها ۱% از این کلیکا رو به مشتری تبدیل کنن. این موضوع به این معنیه که هزینه صرف شده به ازای فروش هر محصول بیشتر از ۲۰۰۰ دلار است. به خاطر همین، تیم اونا عزمشو جزم کرد نگاه دقیق تری رو به آمار تبلیغات کلیکی گوگل خود داشته باشه.

پس از بررسیای فراوون، اونا با یه مورد غیر عادی برخورد کردن:  اندازه تبدیل، واسه دستگاه های موبایل بر اندازه تبدیل از راه دستگاه های دسکتاپی پیروز شده بود.
موبایل
پس از استخراج داده های مربوط به کلمات کلیدی و فیلتر کردن اونا براساس اندازه تبدیل، تیم Disruptive Advertising دریافت که مشتری شون حدود ۱۴۷،۰۰۰ دلار روی کلمات کلیدی صرف کردن که هیچ کلیک یا اندازه تبدیلی نداشتن. حذف این کلمات کلیدی، می تونست هزینه ها رو تا ۴۲% کم کنه.

درسی که باید از این ماجرا بگیرین اینه که فقط به کلمات کلیدی محدودی فکر کنین که براتون موثر و کارسازه. هم اینکه، این کار باعث می شه مدیریت کمپین تبلیغات کلیکی گوگل تون ساده تر شه.

به دنبال یه راه حل سریع واسه حضور در گوگل هستین؟

ما به شما کمک می کنیم یه کمپین پر قدرت و کم هزینه واسه تبلیغات گوگلی خود راه بندازین.
واسه مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرین.

تبلیغات گوگل ادوردز

۰۲۱-۶۳۴۰۴داخلی ۳

سرمایه گذاری روی کلمات کلیدی با ارزش رو دو برابر کنین

شما باید به کلمات کلیدی با ارزش خود بیشتر از چیزی که تصور می کنین، اهمیت بدین. با موشکافی حساب مشتری دیگری در گوگل ادوردز که ماهانه ۵۰،۰۰۰ دلار روی تبلیغات خود صرف می کرد، سایت Disruptive Advertising دریافت که ۹۸٫۹% کلمات کلیدی شون اندازه تبدیل پایین تر از ۱% رو دارن.

موشکافی

این مشتری، مانند همه افراد، علاقه داشت سهم خود از بازار رو زیاد کنه. بخاطر این، سایت Disruptive Advertising بعد از اینکه دریافت ۱۴% از هزینه های صرف شده تنها ۶۲% از اندازه تبدیل رو تولید می کنن، به فکر چاره افتاد.

به خاطر همین، اونا تلاش کردن هزینه های از بین رفته رو به سمت کلمات کلیدی برتر جهت بدن. افزایش بودجه در این کلمات کلیدی باعث شد بتونن تبلیغات خود رو بیشتر از قبل نشون بدن. به همین ترتیب تا انتهای ماه، فروش مشتری ۵۲% زیاد شد. بعد از ۶ ماه فروش شون سه برابر شد و  هزینه های صرف شده ۲۵% کم شد.

مقایسه سئو و تبلیغ گوگل: کدوم واسه شما مناسبه؟

ما حالا در عصری زندگی می کنیم که بازاریابان از هر ابزاری واسه نمایش تبلیغات خود استفاده می کنن. به خاطر همین توجه مردم به آگهیا و تبلیغات خیلی کم شده. به خاطر همین شما باید بتونین طی چند ثانیه با یه پیشنهاد خوب، مشتری رو به سمت خود جذب کنین. اگه نتونین این کار رو انجام بدین، تبلیغ شما زیر هزاران تبلیغی که روزانه در گوگل یا دیگر وسیله ها قرار می گیرن، دفن می شه.

محتوای رقابتی شما باید در ۲۵ کاراکتری که در سرتیتر قرار داره، گذاشته شه.

در ادامه، تمایل و قصد کاربران از جستجوی کوئری باید بررسی بشه. شما باید یه راه حلی مهم در نظر داشته باشین.

اگه کاربری به دنبال قیمت خودرو دست دوم پراید باشه، مطمئناً تبلیغ زیر نمی تونه واسه اون به درد بخور باشه. شما باید بدونین که کاربر پشت کوئری جستجوی خود به دنبال چه چیزیه و چه قصدی از انجام اون جستجو داره.

قیمت

تلاش نکنین با دروغ گفتن اجناس خود رو بفروشین. مثلا اگه کاربر به دنبال خدماتی مجانیه در متن آگهی تبلیغ خود حتماً باید قید کنین اون خدمات مجانیه.

اگه کاربر پس از ورود به سایت شما فهمیده باشه پس از ۳۰ روز واسه به کار گیری اون خدمات باید مبلغی رو پرداخت کنه، مطمئن باشین از شما نا امید می شه. هم اینکه، تلاش نکنین تبلیغات کلیکی گوگل خود رو واسه یه کلید واژه بی ربط نمایش بدین. این کار براتون هیچ سودی نداره. این کار نه فقط اعتبار و معروفیت برندتون رو زیر سوال می بره، بلکه بودجه PPC رو هم در دراز مدت به هدر میده.

واسه نوشتن یه متن تبلیغاتی خوب، پیشنهاد می کنم مقاله آموزش بهینه سازی متن واسه تبلیغات کلیکی گوگل رو بخونین. پس از اینکه متن آگهی تبلیغات کلیکی گوگل خود رو انتخاب کردین، باید دیگه دلیلی که باعث شکست ۹۸% از تبلیغات کلیکی گوگل می شه رو هم در نظر بگیرین: تطبیق محتوای سایت با متن آگهی!

باید بدونین که ۵۵% از بازدید کنندگان بیشتر از ۱۵ ثانیه تو یه صفحه نمی مانند. اگه واسه هدایت ترافیک به یه صفحه فرود، روی یه کلید واژه خاص سرمایه گذاری کردین، بهتره بدونین که کاربر هم انتظارات شفافی از شما داره.

بخاطر این، باید بدونین اگه کاربر از راه تبلیغاتی با عنوان هدفون بلوتوثی به صفحه فرود شما وارد شد، نباید با محصولی با عنوان Denon AH-W150 Exercise Freak مواجه بشه. وگرنه کاربر به سرعت سایت شما رو ترک می کنه، حتی اگه اون محصول همون چیزیه که به دنبالش می شه.

تصویر زیر به شما کمک می کنه تا بین یه صفحه فرود خوب و بد خیلی راحت فرق قائل شید.

وقتی که کمپین تبلیغات کلیکی گوگل خود رو راه اندازی می کنین از زمان نمایش تبلیغ تا خرید مشتری، تلاش کنین لحن و روند اندازه تبدیل رو تغییر ندین. بهتره بازدیدکنندگان خود رو به صفحه اصلی سایت تون هدایت نکنین چون صفحه اصلی سایت جاییه که پیام تبلیغ تون زیر ۴۰ عنصر جور واجور طراحی سایت دفن می شه.

تلاش کنین سرتیتر صفحه فرود رو به دقت با متن تطبیق بدین. اینطوری بازدیدکننده پس از ورود به سایت شما به یادش می مونه که به دنبال چه چیزیه.

تنها روش واسه حفظ و نگهداری حس و حال یه تبلیغ و تطبیق اون با متن موجود، به کار گیری کلمات کلیدی در رابطه، نوشتن متن آگهی خوب و طراحی صفحه فرود مناسب واسه هدف قرار دادن قصد و تمایل کاربرانه. با اینکه گوگل پیشنهاد می کنه واسه هر کمپین تبلیغات کلیکی ۱۰ الی ۲۰ کلید واژه تنظیم کنین، اما بهتره بیشتر از ۵ کلید واژه مشابه رو به طور همزمان به کار نبرین. این کار شما رو مطمئن می کنه که تبلیغ موجود با کوئری جستجوی کاربران ربط داره.

سایت Disruptive Advertising تونسته با تطبیق متن آگهی با پیام محتوا ۵۰% کلیکا رو به مشتری تبدیل کنه.

همه این کارا واسه سود و سود انجام می شه

در زیر تبلیغ فیسبوکی رو مشاهده می کنین که سایت Disruptive Advertising واسه گسترش و تبلیغ یکی از پستای وبلاگش قرار داده بود.

تبلیغات گوگل یا ادوردز چیه؟

پس از قرار دادن این تبلیغ در فیسبوک، Disruptive Advertising تماشاگر ترافیک زیادی به سایت خود بود، اما یه مشکل این وسط وجود داشت: اندازه تبدیل کاربر به مشتری، اون چیزی که توقع داشتن رو نشون نمی داد.

بخاطر این تلاش کردن نگاه عمیق تری به مسئله داشته باشن، بخاطر این تلاش کردن آمار مربوط به کلیک کنندگان رو ببینن. پس از بررسی فهمیدن که زنان گروه سنی ۵۵ سال به بالا تمایل بیشتری به کلیک روی این تبلیغ نشون دادن.

روشنه اینجور ترافیکی نمی تونه نتیجه خوبی واسه یه آژانس تبلیغات اینترنتی باشه چون مطمئناً زنان بالای ۵۵ سال مشتری یه آژانس دیجیتال مارکتینگ نیستن!

، حتماً از خودتون می پرسین چیجوری میشه اینجور مشکلی رو برطرف کرد؟ جواب بسیار ساده س!: به جای اینکه روی کلیک و ترافیک سایت خود تمرکز کنین، بهتره به افزایش اندازه تبدیل خود فکر کنین.

مشکلی

حتی بعد از بهینه سازی هزینه به ازای هر کلیک (CPL)، بازم نمی تونین مطمئن باشین که کمپین PPC سودآوری دارین. راه حل این مشکل بسیار ساده س!، باید بدونین تبلیغات کلیکی گوگل تون تونسته کف انتظارتون رو برآورده کنه یا خیر.

اگه روی هزینه به ازای تبدیل تمرکز داشته باشین، مقایسه بین ۵ کمپین جور واجور به شکل زیر میشه:

همونطور که می بینین کمپین شماره ۴، بیشترین هزینه رو در ازای کمترین اندازه تبدیل داشته و از این نظر ناموفق ترین تبلیغات کلیکی گوگل ما هستش.

اما وقتی که تصمیم می گیریم کمپینا رو براساس سود حاصل از سرمایه (ROI) بررسی کنیم، میفهمیم کمپین ۴ برنده واقعیه.

می بینین که ترافیک سایت و حتی اعداد مربوط به اندازه تبدیل می تونن گول زننده باشن؟

واسه اینکه بتونین اندازه برگشت سود حاصل از سرمایه خود رو به درستی ردیابی کنین، اول تماسای تلفنی خود رو پیگیری کنین. بهتره در اول این کار رو واسه کمپینای اصلی خود انجام بدین. این کار به شما کمک می کنه دید روشن و روشنی در مورد کانالا و کمپینایی داشته باشین که مشتریان احتمالی با کیفیت تری ایجاد می کنن.

بودجه کم شما، دیده شدن تبلیغات کلیکی گوگل تون رو محدود کرده

اگه در اجرای تبلیغات کلیکی گوگل تازه کارین، پس ممکنه اطلاعاتی در مورد اندازه تبدیل نداشته باشین. بخاطر این انجام اون و امتحان یافته های براتون کمی سخت میشه. بخاطر این بهتره در اول کار بودجه کمی رو تنظیم و یافته ها رو بررسی کنین.

امتیاز کیفی تبلیغات گوگل یا Quality Score چیه؟

حدس می زنید در این شرایط چه نتیجه ای دریافت می کنین؟ مهلت تبلیغ شما در نیمه شب تموم می شه و نمی تونین برگشت سرمایه (ROI) مثبتی داشته باشین. راه حل این موضوع به توضیح زیره:

به جای اینکه هزینه های خود رو کم کنین بهتره با ترس خود مواجه شید و بودجه اولیه رو کمی زیاد کنین. یادتون باشه بدون آزمایش و بررسی قادر نیستین بهترین کلمات کلیدی، متن آگهی و صفحات فرود رو شناسایی کنین.

واسه اینکه تبلیغات تون دیده شن، بودجه محدودی رو انتخاب نکنین تا مجبور شید اونو به مرور زیاد کنین. این روش تنها باعث می شه پول خود رو از دست بدین. پس بهتره بودجه بیشتری رو به این کار اختصاص بدین تا بتونین موقعیت بالاتری در تبلیغات داشته باشین و کلیک بیشتری رو دریافت کنین. پس از اینکه دریافتید کدوم یکی از تبلیغات تون بیشترین بازدهی رو داشتن، می تونین به راه و روش ROI محور خود برگردین.

شما زمان کافی رو به مدیریت تبلیغات کلیکی گوگل و بهینه سازی اونا اختصاص نداده اید

واقعیت رو قبول کنین. اگه شمام صاحب یه کار و کاسبی کوچیک هستین، شایدً واسه انجام اینجور تبلیغاتی آمادگی نداشتین. لَری کیم، طی تحقیق در سال ۲۰۱۳ دریافت که %۵۳ از تبلیغ کنندگان کار و کاسبیای کوچیک هر ۴ ماه یه بار، تبلیغاتشان رو بهینه سازی می کنن.

کمپین تبلیغات کلیکی گوگل به گونه ایه که نمی تونین پس از تنظیم اونو به حال خود رها کنین. در واقع هیچ کانال بازاریابی به این روش عمل نمی کنه. شما باید دست کم ۱۵ دقیقه در هر هفته واسه بهینه سازی حساب تبلیغ خود زمان بذارین.

غیر فعال بودن می تونه کیفیت و بازدهی کار شما رو پائین بیاره. ممکنه روشای هدف دار و تحقیقات موردی زیادی در اینترنت پیدا کنین. اجرای چند مورد از اونا می تونه تبلیغات شما رو نسبت به رقبا جدا کنه. بعد از اینکه فعالیت مناسبی داشتین، میتونین اتلاف هزینه رو کمتر کنین و سرمایه خود رو به سمت سود بالاتر هدایت کنین.

نتیجه گیری

همه ۵ روش هدف دار که در این مقاله گفتیم به درد بخور هستن و دیدیم که هر کدوم از اونا چیجوری می تونن روی کمپین تبلیغات کلیکی تون تاثیر بذارن. اگه کمپین تبلیغات کلیکی گوگل دارین و با مشکل فروش اجناس روبرو هستین، پیشنهاد می کنم وارد حساب خود شید و هر کدوم از این موارد رو واسه کمیپن خود بررسی کنین.

هم اینکه، اگه از کمپینایی استفاده می کنین که به هر دلیلی خودتون به اون دسترسی ندارین، پیشنهاد می کنم با آژانس دیجیتال مارکتینگی که واسه شما این کمیپنای تبلیغاتی رو اجرا می کنه تماس گرفته و درباره همۀ این موارد با اونا مشورت کنین. یادتون باشه یه آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب موظفه که آمار و گزارش دقیقی از کمیپنا رو در اختیار شما بذاره.

امیدوارم که این مقاله تونسته باشه اطلاعات مفیدی درباره راه اندازی و اجرای کمپین تبلیغات کلیکی گوگل در اختیار شما بذاره. شما دلیل دیگری واسه شکست یه کمپین تبلیغات کلیکی می شناسین؟ اگه پاسختان به این سوال مثبته، خوشحال میشم اونو با ما در میان بذارین.