به روز آوری مطالب رسانه اجتماعی:/پایان نامه رسانه اجتماعی

به روز آوری مطالب

مشتریان سایت های رسانه های اجتماعی را  به عنوان یک کانال خدمات، جایی که آنها می توانند در زمان واقعی پایگاه با کسب و کار درگیر شوند در نظر می گیرند مصرف کنندگان ترجیح می دهند برای دیدن محتوای به روز شده در رسانه های اجتماعی بهره گیری کنند (Leggat,2010)

از آنجایی که از مزایای فناوری های نوین انتقال سریع تغییرات برای به روز رسانی اطلاعات موجود در حافظه شبکه هاست میتوان نسبت به جدید بودن و به روز رسانی سریع موارد مورد دلخواه در رسانه اجتماعی امیدوار بود. فناوری های نوین به سرعت تغییرات و تحولات به وجود آمده در نوع محصولات و نیازهای کاربران را به روز رسانی کرده و امکان تصمیم گیری با توجه به شرایط روز را به کاربران می دهند Legant,2010)). مثل گوگل  که الگوریتم سیستم جستجوی خود را تغییر داده است و محتوای مطالب به طور روز آمد شده رتبه بندی شده اند Freidman,2011))

ارائه مطالب مرتبط و به روز رسانی شده یکی از مهم ترین استراتژی های مورد استفاده برای مدیریت نام تجاری در رسانه های اجتماعی است. ارتباطات در سایت های شبکه های اجتماعی پیامد آگاهی و شفافیت است. لذا قاعده این است که فرد با ویرایش، توسعه و یا به روز رسانی صفحه شخصی خود با دیگران ارتباط برقرار می کند (Dalsgaard,2008)

2-1-13-3 -ارائه مطالب محبوب در میان دوستان

محبوبیت رسانه های اجتماعی، بستر های نرم افزاری و محتوا در میان دوستان یکی دیگر از دلایل مهم برای مشتریان برای درگیر شدن به نام های تجاری در رسانه های اجتماعی است. در شبکه های اجتماعی در رسانه های اجتماعی فناوری های پیچیده ای گنجانده شده است که به صورت هوشمند قادراند با توجه به سابقه جستجوها و درخواست اطلاعات خاص اطلاعات مورد علاقه افراد را در اختیار آنها قرار داده و تبلیغاتی از آن سنخ را به کاربر ارائه دهند. این ویژگی تحولی در رسانه اجتماعی پدید آورده که فرد بدون تلاش برای یافتن موارد مورد علاقه اش بتواند به سرعت در جریان اطلاعات محبوبش قرار گیرد همچنین در رسانه های اجتماعی با توجه به وجود دوستان و امکان گفتگوی آنلاین می توان از مزایای بازاریابی دهان به دهان و ارائه اطلاعات محبوب میان دوستان در جهت پیشبرد اهداف شرکت بهره گرفت (Gordhamer,2009)

الگوهای ارتباط و تعامل از طریق رسانه به تناسب نوع رسانه، علی رغم برخی همپوشانی ها می تواند گوناگون و متفاوت باشد. همزمانی و آنی بودن کنش و واکنش، از جمله ویژگی های تعامل چهره به چهره است. یکسویه و غیر همزمان بودن از ویژگی های تعامل در رسانه های سنتی مانند مطبوعات، رادیو و تلویزیون است. فناوری های نوین ارتباطی، از طریق اینترنت، فضایی را فراهم کرده اند که نه تنها جامع انواع تعامل و ارتباط رسانه های سنتی است، بلکه محدودیت یک سویه بودن و منفعل بودن مخاطبان را از میان برداشته است. همزمانی را می توان در سیستم های ویدئو-کنفرانس، چت و تعامل چند سویه را در گروههای مباحثه ، لیست های پستی و چت تجربه كرد (خانیکی و بابایی،1390،ص 74) .

لینک جزییات بیشتر و دانلود این پایان نامه:

تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان)