روراستی و حرفه‌ای بودن، رمز موفقیت علی‌بابا در کسب جایگاه رتبه یک فروش بلیط سفر

علی بابا رو همه علاقمندان به سفر می شناسن. مطرح ترین سایت فروش اینترنتی بلیط سفر که نه فقط سبد کاملی از بلیط رو به مشتریانش ارائه میده، بلکه به اندازه توجه به این تنوع به جلب رضایت مشتریانش هم اهمیت زیادی میده. جلب رضایت مشتری در علی بابا  فقط با فروش محقق نشده و دلایل دیگری داره که در ادامه به اون پراختیم.

علی بابا رو میشه جزو کار و کاسبیای علم بنیانی دونست که طی یه مدت که از فعالیتش می گذره، رشد سریعی داشته.

مدیریت درست، به کار گیری نیروی حرفه ای و متخصص در بخشای جور واجور، تعهد به ارزشای حرفه ای در بخش کار و کاسبی و … از دلایل موفقیت علی باباست. در ادامه با این شرکت بیشتر آشنا میشیم.

علی بابا، رتبه یه فروش بلیط سفر

شرکت سفرهای علی بابا با نام تجاری علی بابا، فعالیت خود رو چهار سال پیش و با فروش اینترنتی بلیط هواپیما شروع کرد.

این کار و کاسبی علم بنیان، پس از گذشت چهار سال، تموم اجناس بلیط سفر از جمله بلیط پروازهای داخلی، بلیط پروازهای خارجی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس رو در سایت خود که پربازدیدترین سایت خدمات سفره، ارائه کرده و کنار ارائه این خدمات به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریانش معتقد بوده.

با نگاهی به وضعیت این کسب وکار جوون، متوجه میشیم که علی بابا شیب مثبت و زیادی در رشد خود داشته و پس از یه سال از شروع فعالیت خود، تونسته جایگاه رتبه یه فروش بلیط پروازهای داخلی رو به دست بیاره.

بعد با پیشرفت فعالیت و اضافه کردن بلیط قطار و بلیط پروازهای خارجی به سبد محصولاتش، سهم بزرگتری از بازار رو واسه خود کسب کرده و تونسته در دو محصول جدید خود هم، جایگاه پرفروش ترین سایت و شرکت خدمات گردشگری رو از اون خود کنه.

هم اینکه از اوایل سال جاری با اضافه کردن بلیط اتوبوس به سبد محصولاتش و تکمیل گروه اجناس بلیط سفر، علی بابا کامل ترین خدمات خرید بلیط سفر رو به مسافران عرضه می کنه. چند ماهی از فروش بلیط اتوبوس در این سایت نگذشته که رتبه یه فروش بلیط سفر در فروش بلیط اتوبوس هم تونست مثل بقیه اجناس به بیشترین فروش در میان رقبا برسه.

راز موفقیت علی بابا چیه؟

آمارها نشون دهنده فاصله چند برابری علی بابا با بقیه فعالان بخش خدمات گردشگریه. وقتی بحث رتبه یه بودن فروش بلیط سفر (در تموم اجناس) درباره علی بابا مطرح می شه، این سوال پیش میاد که یه شرکت با سرمایه اولیه شخصی چیجوری تونسته به این جایگاه برسه؟ چه تفکری پشت اینجور شرکت جوون و خوشنامه که این جایگاه رو از همون اوایل فعالیت به نام خود ثبت کرده؟

در این باره باید بگیم که وقتی مصاحبه و سخنرانیای مدیران و پرسنل علی بابا و فیلمایی که از این شرکت در سایتا و شبکه های اجتماعی منتشر شده رو بررسی می کنیم، می تونیم روراستی، صداقت و تعهد به کار و هم اینکه مشتری مداری یا بهتر بگیم، سرویس دهی شایسته به مشتری رو از لابلای صحبتای افراد این شرکت بیرون بکشیم. علاوه بر این، وحدت و اتحاد کلام در تموم مصاحبه ها دیده می شه. مدیران این کار و کاسبی می گن که مطمئنا هیچ کسب وکاری نمی تونه موفق باشه اگه اصل روراستی و تعهد رو رعایت نکرده باشه.

اما این موضوعی اه که باید در عمل هم ثابت شه و نمیشه به صرف صحبتای مدیران علی بابا، مهر تاییدی بر روراستی و تعهد به مشتری زد. در این باره باید بگیم که آمار ارائه شده از طرف واحد تحقیقات بازاریابی این شرکت خوب بر این ادعا که علی بابا یه کار و کاسبی مشتری مداره صحه میذاره.

براساس یافته های اعلام شده از طرف واحد تحقیقات بازاریابی ، ۲/۹۷ درصد از مشتریان علی بابا، خرید از این سایت رو به بقیه پیشنهاد کردن. این نتیجه تاییدی بر روراستی علی بابا با مشتریان و انجام تعهداتش نسبت به اوناس که منتهی به این درصد بالا از پیشنهاد پذیری شده.

علی بابا امروز خود رو تو ذهن جامعه با معنی سفر اثبات کرده. جایگاهی رو با موفقیت کسب کرده که هر فردی که برنامه سفر و خرید بلیط داره مشتاقه به این سایت مراجعه می کنه و بلیط سفر خود رو چه هواپیما، چه قطار و چه اتوبوس از علی بابا بخره. پس اگه شمام قصد سفر به شهر و کشورای جور واجور رو دارین، خرید بلیط سفر از علی بابا رو امتحان کنین و تجربه ای شایسته از سفر داشته باشین. علی بابا فقط با فروش رضایت مشتریانش رو جلب نمی کنه و سرویس دهی شایسته موجب محبوبیت اون شده.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *